ENGLISH CODE Level 1 tinkamas mokyti A1 lygiu II arba III klasėje.
Vadovėlyje esančios užduotys ir mokymo(si) metodai pasižymi tuo, jog ugdo ne tik pamatines anglų kalbos žinias, bet ir skaitmeninę kompetenciją, problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į mokymo(si) programą integruotos STEAM užduotys (mokslas, technologijos, inžinerija, menas, matematika), skatina natūralų ir nuolatinį besimokančiųjų susidomėjimą aplinkiniu pasauliu.
Mokiniai mokomi, kaip efektyviai ir užtikrintai kal…
Originalus pavadinimas: English Code 1. Teacher's Book with Online Access Code
ENGLISH CODE Level 1 tinkamas mokyti A1 lygiu II arba III klasėje.
Vadovėlyje esančios užduotys ir mokymo(si) metodai pasižymi tuo, jog ugdo ne tik pamatines anglų kalbos žinias, bet ir skaitmeninę kompetenciją, problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į mokymo(si) programą integruotos STEAM užduotys (mokslas, technologijos, inžinerija, menas, matematika), skatina natūralų ir nuolatinį besimokančiųjų susidomėjimą aplinkiniu pasauliu.
Mokiniai mokomi, kaip efektyviai ir užtikrintai kalbėti anglų kalba klasėje ir už jos ribų. • Įvairios STEAM veiklos ir integracijos skatina mokinių kūrybiškumą ir aktyvų įsitraukimą į mokymo(si) procesą. • Šiuolaikiškos projektinės veiklos leis atskleisti geriausias mokinių savybes, skatins pasitikėjimą savimi. • Skaitmeninėmis žiniomis grįsto mąstymo strategijos (Coding Mindset) skatina mokinius eksperimentuoti bei suteikia žinių pagrindą, naudojant skaitmenines technologijas. • Mokantis su šiuo vadovėliu, mokiniai turi progą atskleisti visą savo kūrybinį potencialą bei mėgautis mokymo(si) procesu. • Gausiai iliustruotos bei įdomios istorijos, smagios ir įvairios užduotys bei projektinės veiklos neleis nuobodžiauti ne tik mokiniui, bet ir mokytojui.
ENGLISH CODE Level 1 tinkamas mokyti A1 lygiu II arba III klasėje.
Vadovėlyje esančios užduotys ir mokymo(si) metodai pasižymi tuo, jog ugdo ne tik pamatines anglų kalbos žinias, bet ir skaitmeninę kompetenciją, problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į mokymo(si) programą integruotos STEAM užduotys (mokslas, technologijos, inžinerija, menas, matematika), skatina natūralų ir nuolatinį besimokančiųjų susidomėjimą aplinkiniu pasauliu.
Mokiniai mokomi, kaip efektyviai ir užtikrintai kalbėti anglų kalba klasėje ir už jos ribų. • Įvairios STEAM veiklos ir integracijos skatina mokinių kūrybiškumą ir aktyvų įsitraukimą į mokymo(si) procesą. • Šiuolaikiškos projektinės veiklos leis atskleisti geriausias mokinių savybes, skatins pasitikėjimą savimi. • Skaitmeninėmis žiniomis grįsto mąstymo strategijos (Coding Mindset) skatina mokinius eksperimentuoti bei suteikia žinių pagrindą, naudojant skaitmenines technologijas. • Mokantis su šiuo vadovėliu, mokiniai turi progą atskleisti visą savo kūrybinį potencialą bei mėgautis mokymo(si) procesu. • Gausiai iliustruotos bei įdomios istorijos, smagios ir įvairios užduotys bei projektinės veiklos neleis nuobodžiauti ne tik mokiniui, bet ir mokytojui.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai